You are currently viewing Słoneczna Floryda

Słoneczna Floryda

We wrześniu spędziłem z rodziną dwa tygodnie na słonecznej Florydzie. Od wielu lat planowaliśmy te wakacje. Niestety zawsze coś stawało nam na drodze. Raz problem z synchronizacją urlopów innym razem niezapowiedziane wydatki przy remoncie domu.

W końcu udało się i po wielu godzinach lotu stanęliśmy na amerykańskiej ziemi w Miami. Kontrola paszportowa przebiegła sprawnie. Zadano tylko dwa pytania: po co przylecieliśmy i czym się zajmujemy. Jeszcze wtedy były wymagane wizy, które ponoć przyspieszają kontrolę graniczną.

Po wyjściu z lotniska udaliśmy się do wypożyczalni samochodów Alamo Car Rent i ruszyliśmy w kierunku Hollywood Beach, które było naszą bazą wypadową na najbliższy tydzień zwiedzania okolic Miami.

Miami

Było bardzo wiecznie, ale jednocześnie dość gorąco. Ludzi niewielu, dzięki czemu mieliśmy spory fragment plaży tylko dla siebie.

Oczywiście nie mogliśmy sobie odpuścić zobaczenia słynnego Miami Beach. W samym mieście również bez tłumów. Większość turystów siedziała w restauracjach przy Lincoln Rd. Spodziewaliśmy się raczej ruchu jak w Łebie podczas sezonu, a tu cisza i spokój 🙂

Po drodze zatrzymaliśmy się w Sunny Isles Beach pełnym ogromnych wielopiętrowych wieżowców, a pomiędzy nimi spokojnie spacerujący staruszkowie. Czyżby miasto bogatych amerykańskich emerytów? Wszystko na to wskazuje. Trochę im zazdroszczę 🙂